poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Praga + Sopotnice


    W piątek (20.07) po pracy wyruszyłem z Lidką do Pragi na zawody z cyklu CNAWR Rodeo Tour . Na miejscu byliśmy ok. godziny 19.00 i od razu zszedłem na wodę. Odwój był bardzo fajny chodź nieco płytki. Możliwe było w nim wykonanie każdego tricku. Po treningu przy światłach i muzyce przyszedł czas na imprezę i projekcję filmów kajakowych. W sobotę nastał czas na eliminacje, i tak Dzik (Adam Olesiński) zajął 1 miejsce i przeszedł do niedzielnego finału w kategorii  youngsters, ja z 6 a Bartosz z 1 przeszliśmy do  wieczornych półfinałów w kategorii K1M. W półfinale niestety utrzymałem swoją pozycje i zakończyłem swoje zmagania na tym etapie. Bartosz wszedł szczęśliwie z 5 miejsca do finału. Sobota wieczór to oczywiście impreza z koncertem lokalnej kapeli. Niedziela to czas finałów, Dziku w swojej kategorii był bezkonkurencyjny i wygrał, Bartosz również po dobrym przejeździe zajął pierwszą lokatę.  Przez cały weekend dopisywała nam ładna pogoda i spora ilość widzów, podsumowując zawody w Pradze można zaliczyć jak najbardziej do udanych.
    Dwa tygodnie później ,czyli 3 sierpnia wybrałem się – tym razem sam- na zawody do Sopotnic. Dojeżdżając na miejsce wieczorem załapałem się jeszcze na trening. Warto zauważyć, iż odwój w Sopotnicach nie znajduje się na torze czy rzece a w basenie przeciwpożarowym. Napędzany dwoma potężnymi silnikami odwój za każdym razem jest troszeczkę inny, tym razem mieliśmy do czynienia z bardzo fajnym spotem. Po sukcesie z Pragi Dzik niestety nie mógł już starować w kategorii początkujących i tak cała polska ekipa startowała razem w K1M. Zawody były obstawione przez kajakarzy z Czech, Słowacji, Polski i Irlandii. Po eliminacjach Dziku zajął 15 miejsce, ja po raz kolejny 6 a Bartosz 1. W półfinale przeskoczyłem na 5 miejsce i dostałem się razem z Bartoszem do niedzielnego finału. Podczas sobotniej imprezy nie zabrakło tradycyjnego wrzucania łódek do basenu.  W finale ostatecznie ja zająłem 5 a Bartosz 2 miejsce, wygrał Honza Spindler, którego mieliśmy okazję gościć na MP w Jeleniej Górze.  Kolejne zawody z cyklu CNAWR Rodeo Toru odbędą się 25-26 sierpnia w Pilznie.

zdjęcia autorstwa Ales'a Dausa





Michał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz